tisdag 12 januari 2010

Ze book haz come!

Idag fick jag hem det allra första exet av Orden och evigheten i min brevlåda, och den blev mycket vacker, med en ärgig, lite "använd" känsla över hela omslaget som jag finner mycket tilltalande. Överhuvudtaget är jag väldigt svag för den sortens estetik - sammanfallande, korrugerade övergivna motiv och miljöer, bortglömda halvförvildade känslor och platser. I synnerhet uppskattar jag städers halvindustriella utkanter, just där naturen möter asfalten och små färgrika ogräsblad sticker upp ur marken och visar sin envetna styrka - och får en att känna sig så märkligt vemodig. Nåväl, I digress. Här har vi det hela i storformat (kring månadskiftet skall boken finnas i handeln är det tänkt):

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg!
Man får väl ta en kik när den finns tillgänglig.